marți, 13 aprilie 2010

Fresh start

Of, greu incepe omul sa isi intre in ritm dupa o perioada de repaus :)
Nu am alta explicatie decat vremea care a fost extrem de indecisa, determinandu-ma si pe mine sa fiu la fel. Mi-am pierdut avantul, energia si am avut nevoie de timp sa recuperez. Asa ca am profitat de sarbatoarea care a trecut si nu am mai deschis laptop-ul. Sa zicem ca mi-am incarcat bateriile si sper sa ma tina pana la concediu :)
Cred ca abia acum pot spune ca primavara a venit! (stiu ca de cateva posturi incoace numai asta cititi, insa acum sunt aproape sigura :))
Haideti sa vedem impreuna cateva poze superbe cu camere pregatite pentru acest anotimp si inundate de soare.













Sursa

Incet, incet ma pun in miscare. Promit :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails