sâmbătă, 19 decembrie 2009

Masa de Craciun

Anul acesta masa de Craciun nu se va tine la noi, asa ca eu una nu trebuie sa imi fac griji pentru aranjarea mesei.(sincer nu ma gandesc niciodata la asta din motive de spatiu...in general ma gandesc cum sa fac sa incapa toata mancarea pe masa si sa mai avem si noi loc :) insa asta este un alt topic) Dar sunt sigura ca voi ati vrea ca masa de Craciun sa arate putin altfel decat intr-o zi obisnuita in care se strange familia la masa, prin urmare, am gasit aici cateva idei foarte dragute, unele mai simpe, altele mai complexe, depinde de cat timp dispuneti.















Daca ar fi sa aleg, ar trebui sa ma decid intre variantele 3 si 4. Nu mi-ar da multe batai de cap si nici nu ar f ceva extraordinar de mare, nu ar ocupa foarte mult spatiu si nu ar incurca. Evident, as pune pe masa si lumani, doar v-am mai spus cat de mult imi plac :)
Spor la decorat!









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails