joi, 19 noiembrie 2009

Smells like....


Motivul pentru care de multe ori sunt nerabdatoare sa ajung acasa este mirosul pe care il simt inca de cand deschid usa. Nu imi plac spray-urile de camera (imi place insa Glade Inlove, are un miros foarte placut si daca tin aparatul in priza 10 minute, se simte mireasma toata ziua) de aceea am foarte multe lumanari parfumate, pe care nu trebuie neaparat sa le aprind ca sa isi faca simtita prezenta.
Astfel, in baia mea se simte miros de caramel si sufragerie, depinde in ce colt esti, iti poate face pofta de budinca, fructe, cafea sau ceai, daca te afli in coltul impanzit de cutii de ceai de diverse arome :)


Acestea sunt din Ikea 19.9 ron/setul

Alte lumanari care au un miros extraordinar sunt cele de la Yankee Candle. Au toate aromele pe care ti le poti imagina si au scos si unele speciale pentru sarbatori: lichior de oua, brad, prajituri de Craciun. Arata asa:


La noi le puteti gasi la Carturesti, Mobexpert sau Diverta(din ce stiu eu...sunt sigura ca mai sunt si in alte locuri)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails