joi, 5 noiembrie 2009

De sezon

Daca vara imi place sa am in casa buchete imense de flori de camp sau de floarea soarelui, toamna este ceva mai dificil pentru ca nu pot spune ca sunt incantata de florile din acest sezon. Dar pentru ca aranjamentele pe care le am acum prin casa, cu scoici si stelute de mare nu prea se mai preteaza, m-am apucat sa caut niste idei pentru aranjamentele de toamna.
Culorile specifie sunt destul de clare: maron, p
amantiu, galben (una dintre culorile mele preferate).
Intr-o vaza mare, speciala pentru podea, putem pun
e un manunchi de paie uscate iar pe masaputem arnja un cosulet frumos: conuri de brad, frunze uscate in diverse culori, crengute uscate si macese. Sa nu uitam de lumanarile parfumate. Imi plac cele cu miros de prajituri,
ciocolata si mai nou, scortisoara.
Sa vedem si cum ar arata:



Se pot comanda de aici sau, daca aveti timp, puteti face singuri un aranjament de acest fel. Aveti nevoie de putina indemanare si de urmatoarele materiale:
- lipici
- un manunchi mare de grau uscat; ideal este sa fie de culori diferite. - frunze uscate de stejar - 6-7 flori uscate - elastic cauciucat - sfoara de rafie - foarfeca
Aici gasiti toti pasii care trebuie parcusi pentru a face acest aranjament:

Am gasit si un aranjament pentru masa, ei l-au facut pentru nunti, dar merge si pentru masa mea din sufragerie :)


O sa imi exersez dibacia in weekend si o sa va arat ce a iesit. Intre timp poate imi trimiteti si voi sugestii si poze cu aranjamentele pe care le-ati facut voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails