vineri, 13 noiembrie 2009

Wall Decor

Pentru ca nu am avut timp nici sa respir saptamana aceasta, nu am apucat nici macar sa deschid o pagina de internet in scop personal.
Nici astazi nu dispun de prea multe minute, insa am apucat sa vad acesti pereti.

click pe poza si o sa se vada mai bine

Trebuie sa recunoasc ca am avut intotdeauna o problema cu florile, in sensul ca nu imi placea sa stau sa le ud, motiv pentru care am decretat ca eu in casa nu voi avea flori. Evident, mi se parea pustie casa fara macar o floricica, asa ca, pentru ca tot nu excelez la capitolul ingrijitul florilor, mi-am umplut sufrageria de bambusi si recent am primit o orhidee(despre care trebuie sa citesc sa vad cum trebuie sa am grija de ea pentru ca este superba).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails