vineri, 6 noiembrie 2009

Noul model de casa

Vineri toata ziua nu am avut timp sa ma dau pe net, insa seara, cu o cana de ceai in fata, nu mi-am refuzat aceasta placere. Si cand am deschis una dintre paginile pe care le citesc zilnic, am vazut aceaste minunatii:






Sa va spun despre ce este vorba. ROALD GUNDERSEN este arhitectul care se pare ca va revolutio constructia caselor. El foloseste ca materie prima copaci. Si-a construit casa pe un camp din Mississippi folosind copacii care cresteau acolo ca structura de baza. A descoperit ca urcandu-se pe un copac, si lasandu-se cu toata greutatea pe varf/crengi, acesta se indoaie, dar nu se rupe si in timp isi si pastreaza forma. Si asa s-a nascut ideea arhitecturii copacilor intregi. Puteti citi mai multe in articolul din NY Times si pe site-ul arhitectului.

Arata senzational. As vrea sa se poata face si la noi asa ceva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails