marți, 23 februarie 2010

Ultima achizitie

M-am gandit ca o rubrica noua ar fi bine venita. Nu are nevoie de prea multe explicatii. De fiecare data cand o sa fac ceva achizitii interesante, o sa va arat si voua. De asemenea, mi-ar face placere daca mi-ati arata si voi ce v-ati mai cumparat.


Da, probabil ca nu va asteptati la asta, insa achizitia mea a constat in 2 sticle. Sunt din perioada interbelica. Cea mica este o sticla dintr-o farmacie care mai are inca putin lichid in ea si dopul udor mancat de timp si sticla cea mare este de bere pe care se mai vede inca o parte din scris: "Proprietate a fabricei..."

Totodata am redescoperit 3 obiecte la ai mei in casa, in camera mea.




Am si o sticla noua foarte interesanta, initial am crezut ca e sticla de parfum(postez maine poza), pe care am luat-o dintr-un bar in care am poposit.

Si uite asa mi-am facut un coltisor numai cu sticle vechi si interesante.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails