vineri, 26 martie 2010

Pregatirea pentru Paste

In afara de curatenia generala pe care toata lumea o planuieste, in afara de pregatirea meniului si lansarea invitatiilor pentru masa de Paste, m-am intrebat de multe ori cum sa marchez aceasta sarbatoare din punct de vedere decorativ. Adica, ce pun domne' in casa sa se vada ca e Pastele?
Asa ca m-am pus pe cautat. Avand in vedere ca prin oras nu am gasit mari decoratiuni, mi-a fost clar ca trebuie sa gasesc un site care sa ma invete cum sa imi confectionez eu ceea ce imi place.
Si cu totii stim ce femeie se pricepe cel mai bine la acest departament: Martha Stewart.

Piesa de rezistenta este cosul pe care il putem decora in nenumarate feluri.










Apoi, evident, oul. De la decorarea lui pana la... eh, va las sa vedeti cum alfel le puteti folosi :)

















Ce spuneti? Veti alege macar una dintre aceste idei pentru aranjamentele de Paste de anul acesta?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails