vineri, 19 martie 2010

Vreme de picnic

Ieri nu am postat nimic pentru ca m-am bucurat de soarele de afara, m-am relaxat si am lasat primavara sa imi patrunda in corp prin toti porii. Imi era teama ca nu o sa mai prind o asemenea zi la cat de schimbatoare a fost vremea in ultimul timp, dar se pare ca suntem pe drumul cel bun :)

Am facut curat in dulap, am mutat hainele de iarna in spate, am scos la inaintare fustele, rochitele si bluzele. In frigider am pastrat numai ingrediente pentru salate , am umplut casa  de flori si am tras jaluzelele pentru ca soarele sa-mi inunde casa.
Evident, pe vremea asta, primul lucru care mi-a venit in minte a fost: "bai, ce intra un picnic!" :)
Planuiesc unul ca la carte, cu toate accesoriile.
Sa vedem. Cel mai important este evident cosul. Vor fi de fapt 2. Unul cu farfurii, tacamuri, pahare, servete etc si unul cu mancare. De primul scapam repede, pentru ca se gaseste de cumparat.









Sau de la noi, daca nu aveti cum sa dati comanda la unul din strainatate.

Dar puteti sa pregatiti unul si singuri.





















Si suntem gata de plecare. Cosul de mancare vi-l pregatiti cu toate bunatatile de care va e pofta si pe care nu le savurati toata ziua de teama kilogramelor in plus  :)

Voi ce ati mai luai la un picnic?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails