marți, 19 ianuarie 2010

Autentic, antic si practic

Dragilor, inainte sa aruncati tot ce mai gasiti prin pod pe la bunica, fiti foarte atenti. Nu trebuie sa va amintesc eu ca moda revine, asta am invatat-o toti. In afara de acest lucru, puteti gasi pe acolo comori a caror frumusete, in timp, nu se atenueaza ci se inteteste.

Sigur puteti gasi o modalitate sa imbinati piese antice, minunate, cu noi corpuri de mobilier pentru a va amenaja astfel de colturi.







Dulapul acesta de sus imi aduce aminte de dulapurile din cabinetele medicale, in care isi pastrau asistentele fisele fiecarui pacient in parte.

Desigur, nu este nevoie sa le pastrati exact cum erau. Puteti folosi doar anumite parti si puteti crea ceva nou.

Eu deja mi-am amintit de cateva obiecte carora as vrea sa le fac loc in casa.
Spor la cautari!

1 comentarii:

Vizy spunea...

Foaret misto articolul asta, nevasta!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails