luni, 11 ianuarie 2010

Cutii si cosuri pentru depozitare

La inceput de an toata lumea isi face bilantul pe anul precedent, face ordine in ganduri dar si in lucruri. Si eu sunt la acelasi capitol, de pus lucrurile in ordine si aici nu vorbesc in metafore ci concret, lucrurile din casa, motiv pentru care sunt in cautare
de diverse cutii si cosuri pentru depozitare. Anul trecut am optat pentru unele de la IKEA. Din lipsa de timp le-am insfacat repede cand am luat si dulapul.

perfect pentru depozitarea cd-urilor

Material: ratan
Culoare: natural
Forma: dreptunghi
Dimensiuni: L25xl18xH16 cm
Pret: 29,99 Lei


Lenjerii, perne decorative de sezon...toate incap aici

Material: ratan
Culoare: natural
Dimensiuni: L46Xl33XH20 cm
Pret: 79,99 Lei


Am ramas de mult timp cu gandul la cosurile de la Zara Home. Pentru ca Romania nu are inca pagina ei, am intrat la francezi. Produsele sunt aceleasi. 90% le-am regasit si in magazinul de la noi. Nu mai stiu foarte sigur de preturi, dar, parca erau tot pe acolo. Iata deci ce am ales.




TIP*:Au si un cos mare de rufe, care intra perfect intr-un spatiu pe colt. Pe acela il urmaresc. Sper sa mai existe pe la noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails