vineri, 15 ianuarie 2010

Jaluze

Plimbandu-ma prin cartier admiram unele balcoane iar la altele imi imaginam cum le-as fi aranjat eu. Pentru ca desi eu sunt genul care ador sa ma uit pe geam in casele oamenilor, sa vad cum au aranjat si sa imi imaginez ce viata duc( mostenita de la mama) nu ma simt prea confortabil sa stiu ca altii s-ar uita la mine pe geam-asta pentru ca acum, stand la demisol, vederea nu este obturata decat de perdelele mele din casa si ca nu de putine ori m-am trezit cu vecini care se mai uitau ce gatesc sau la ce film ne uitam-. Trebuie sa precizec ca eu nu sunt atat de insistenta, arunc doar cateva priviri timide, focalizez un colt si apoi dau drumul la imaginatie :)
Tot timpul mi-am dorit sa am balconul aranjat ca o mica terasa, cu masuta si scaune, unde sa pot sta sa beau sambata dimineata sucul si avand in vedere ce am precizat mai sus, piesa de rezistanta pentru balconul meu mi se pare ca ar fi setul de jaluzele folosit.

Pe locul 1 in top se situeaza jaluzelele de bambus



Apoi avem jaluzelele tip rulou-care pot spune ca sunt foarte practice si dau foarte bine chiar in toata casa-. Sunt facute din texturi dense, devenind astfel opace, dar gasiti si unele din material mai subtire.


Jaluzele romane. Textura lor este subtire, pentru a se putea plia cu usurinta.


Si last but not leas, jaluzelele exterioare, din lemn.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails