luni, 18 ianuarie 2010

Masa in familie

Pentru ca am petrecut o duminica foarte placuta impreuna cu toata familia, m-am gandit ca cel mai potrivit post pentru inceputul de saptamana, care sa ma faca sa imi amintesc de acele momente ar fi unul despre "dining room" sau salonul de luat masa.
Am gasit si cadre mai formale, mai reci pentru gustul meu, dar si spatii in care stiu sigur ca m-as simti foarte bine.
Poze: aici si aici

Ce trebuie sa stim atunci cand decoram o sala de masa?

1. Cele mai bune culori pentru o astfel de camera sunt bej, crem, si culori pastelate, piersica, lavanda, caisa. Puteti adauga fie accente de rosu cald sau pete de culori intense, precum galben sau portocaliu.
2. Masa trebuie pozitionata in mijlocul camerei pentru ca toata lumea sa se poata misca in voie. Aveti grija la scaune. Ele trebuie sa fie confortabile, pentru ca toata lumea sa stea relaxata: spatare inalte si drepte si perne pe fundul scaunului.

Sa vedem ce posibilitati ne ofera si Ikea.


Masa plianta( pentru ca nu toti dispunem de foarte mult spatiu) 152x80cm alb- 750 ron

Scaun- 215 ron

Perna scaun- 30 ron

Carafa 1,3 l sticla transparenta- 25 ron

Pahar vin rosu 60 cl sticla transparenta- 5.9 ron

Pahar 15 cl sticla transparenta 6buc.- 9.9 ron


Suport prajituri cu baza 29cm sticla transparenta- 39.9 ron


Set farfurii, 18 buc- 69.9 ron

Tacamuri - 69.9 ron

Platou- 35 ron

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails